Tack tjejer för att ni tar emot mig som jag är <3

Jätteledsen för att jag inte hunnit uppdatera så mycket det senaste,, men har vart upptagen en del,
ska försöka bättra mej,, fast har inte internet på sjukhuset så kan inte vara inne där :/ och jag kommer åka dit varje dag denna vecka tills på fredag,, ååh jag hoppas så att jag kan träffa Dennis i helgen kanske kan åka till han på fredag ,, hopas jag !   hehe

jag skall till skolan imorgon, men skall bara ha naturkunskap och matte,, sen hämtar pappa mej så vi kan åka till sjukhuset,, det är så segt på sjukhuset,, det har vart okej när jennie och annika och mormor vart med men mamma och pappa börjar jag tröttna en del på. fast dom är okej dom med, pappa var med mej idag och vi hade ganska kul när jag målade av han och mej,, xD fast på teckningen så spelar han gitarr och jag sjunger, för sånt tycker jag e mysigt :) thihi^^, fast jag ska byta linje till samhäll tror jag,, om jag ska operera käken nån mer gång innan gymnasiet e slut kan jag ju inte ha sång... det gör redan för ont nu för att sjunga 60 och 40 min i veckan  så.. skulle ju kunna byta till gitarr eller piano,, har alltid velat kunna spela piano så jag kan sjunga till men tror det blir för svårt att lära mej det,, och gitarr kan man alltid kunna lära sig själv ju,,   vad tycker ni,, ska jag byta till samhäll eller misslyckas med piano? samhäll innebär ju också att jag måste läsa språk.. men tror det e ok för i så fall skulle jag välja spanska ,, och det är Thomas som har spanskan och han e ju alltid kul så jag tror det skulle bli roligt till och med,, historian och religionen är ju kul på lektionerna och då har vi ju honom :) han är en bra kärare tycker jag ,, kanske inte nån annan tycker men jag e inte feg för att säga det ..

BILDEN PÅ MIG OCH PAPPA !




och skolan är mycket roligare nu när jag kommit närmare klassen,, trots jag e borta så mycket,, dom jag e mest med e ju Erica, Sandra och Sara ,, och jag e jätte glad att jag träffat dom,, Erica och Sandra är lite smått galna båda två men det betyder bara att jag hamnat rätt, hehe första gången jag och Erica träffades på "riktigt" var ju när det var orientering i skolan och vi två GICK ikapp de andra som SPRANG xD jag e jätte glad över den dagen,, annars kanske inte vi vart lika bra vänner nu ,, och sara hon e snäll och omtänksam så man inte kan annat än tycka om henne,,  hehe jag var såå nervös och tänkte tankar om att byta till aranäs i början,, men nu har jag inte tänkt så på länge på grund utav just dom tre tjejerna,, sen så e ju dom andra Olivia, Emelie, Ina m.m. också jätte schysta helt ärligt och så klart killarna med.. men Erica , Sandra och Sara har fått mej att känna mej som en del av skolan och inte typ som om jag e den som bara e där för att plugga järnet och sedan gå hem och plugga mer som det var i början ., ja i början gick jag typ runt och satt bara och lyssnade på när olika personer pratade, men nu vågar jag också prata,, jag är egentligen jäätte blyg,, jag hatar att starta en konversation och vet sällan vad jag ska säga,, fast samtidigt är jag ganska utåtriktad, det kanske inte hänger ihop egentligen men tror jag behöver en riktig självförtroende höjare igentligen,, jag har svårt för att prata med folk som jag inte känner om det inte handlar om min sjukdom faktiskt,, vem som hellst kan fråga mej om min sjukdom,, vad som hellst om den och jag vågar svara,, men om dom frågar vad jag tycker eller tänker om något annat fryser jag oftast till och svarar på ett sätt så att jag kan hålla med den andre,, alle fall ,, om Erica, Sandra och Sara skulle läsa detta skulle jag vilja att ni vet att jag är er evigt tacksam,, liksom ni behöver inte bry er om mej egentligen, för det första är ni äldre än mej, jag e la inte egentligen så rolig eller? och har inte några speciella intressen,så jag förstår faktiskt inte varför ni vill vara med mej egentligen. hoppas det inte är av skuldkänsla för att jag e sjuk typ, men TACK !!!jag är jätte glad för att ni är ni och att ni är så snälla mot mig, och så gör ni så jag börjar våga vara och inte alltid tänka efter innan jag öppnar käften!!  <3 

NI E BÄST !


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Vet inte vart jag ska börja Rebecca, känns inte som jag kan få ner orden för tillfället. hjärtat bultar helt seriöst i mig men det känns bra, känns som när man är lycklig. Trodde aldrig att du tyckte så bra om mig/oss. Du var den första jag kände att jag ville umgås med, den första som jag pratade jättemycket om hemma, om hur rar, modig och lätt du var att prata med. Jag må vara äldre men det är 93:or jag går ihop med, Min allra bästa vän Vikky är 93:a mina två andra bästa vänner är 93:or och så ni i skolan och dig.



Ett tag när handel var på praktik eller runt vintern/hösten så kändes de som du försvann då vart jag en aning ledsen, trodde att den lilla glöden som fanns mellan oss inte hade funnits men nu så, nu vet jag att det finns hopp. Jag hoppas innerligt att du stannar på moveIT hela gymnasietiden för du är så rent ut sagt jävla rolig, härlig och positiv som person och jag tror vi kommer ha sjukt roligt under våra (snart) 2 år som vi har kvar på Moveit.



Vi ses imon, saknade dig idag! och du!, om du vill promenera eller stavgå någon dag/kväll så är jag gärna med dig. Fast promenera är nog roligast :) PUSS!

2010-03-08 @ 23:52:10
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Olivia

hahahaha tomas är en bra kärare ;) de va kul...

vi gillar dig också Rebecca, du e en härlig tjej! :D <3

2010-03-09 @ 09:48:42
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Anki

Rebecca du är bara helt underbar! Jag skulle vilja ge dej en stor KRAM nu! Går det i lås med stugan 1 vecka i sommar så får du väl komma ut och hälsa på en ö utanför Göteborg. Kram igen från moster.

2010-03-09 @ 17:07:03
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0