äntligen london!




idag vart det sjukhusbesök för blodprov och prata med läkaren. så nu har jag fått en annan sort sömntabletter för dom förra funkade ju inte.  och dessa ska inte vara så länge så jag inte ska vara dåsig på morgonen.

imorgon är det skola med favvoläraren det ska bli kul:) och sen kommer Dennis :):):)
På fredag då flyger vi, ja då blir det London :):):) äntligen! 


nu tittar jag på two and a half men, mkt kul,
vi hörs !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Teskeds mostern

Oj oj då får jag genast packa! Vilken fin bild på en fin tjej. Kram

2010-05-05 @ 19:50:14
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annie

Lyllo er <3 Hoppas ni får det bra!

2010-05-07 @ 11:46:57
Postat av: Annika

Hoppas ni får det riktigt kul nu! =)

Lycka till på resan <3

2010-05-07 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0