stulen mobil..

fy fan ! hur kan nån bara ta någons mobil på gymmet sådär!?
aargh! jag hade inte direkt behövt detta nu,,,
har nytt nummer men tänker inte skriva det här så ni får be om det på något annat håll..
på torsdag är det möte med läkare om det blir operation, hur den kommer gå till, när den blir och så vidare,, jag är jätte nervös men Dennis ska som tur med, mamma pappa och annika med, men jag vill verkligen att Dennis skall med för med han känner jag mig lite starkare,, sen åker vi hem till honom, kan hända att det dröjer länge tills jag får se han igen,, om jag typ opereras nästa vecka så vill jag ju inte att han skall se mig när jag ligger helt väck och har ont och så, han ska inte behöva mig sån,,
nu ska jag ta det lugnt och titta på tv,,  see ya later!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Milla

Ditt lilla pyre, vad du ska gå igenom! Tycker det räcker snart! Vi ses snart!

Kram från Camilla

2010-06-01 @ 08:47:17
Postat av: Anki

Jag blir så arg på den som snodde din mobil! Kan du inte berätta mer för mej vad läkaren har sagt och så efter torsdag? Du kan ju maila om du inte vill prata. Kram älskade gumman

2010-06-01 @ 10:53:40
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0