vill inte

sitter i skolan, har bara haft lunch än så länge,, dom andra har idrott nu men jag orkar verkligen inte, ska ha samhälle halv två men vet inte om jag orkar det heller, känner mig nästintill död.
ska prata betyg med Rektor Camilla snart tror jag , men jag vill inte , orkar inte, vill inte behöva tänka. vill bara sjunka ner i jorden och försvinna ett tag. vi får se vad jag bestämmer mig för, bye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Hallå du skall inte försvinna! Jag vill ha dej kvar du är ju min underbara tjej. Och du vet att jag alltid finns för dej när som helst!! Du är i mina tankar hela tiden. Kram från teskedsmoster!!

2010-05-17 @ 12:57:41
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0