Annika Aronsson

Tyvärr så  har jag inga bilder på denna datan så det blir bara text
Min älskade storasyster, min enda syster och det vill jag absolut inte ändra på. 
Visst vi har våra stunder med bråk men det kanske bara är nyttigt att inte alltid komma överens, 
Jag vet att du kanske ibland hamnar efter eftersom jag är sjuk och du är "systern" och jag önskar jag kunde ändra på det för du är så underbar och alltid funnits där för mig och jag önskar jag kunde göra lika mycket för dig,,
Jag Älskar Dig
Kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Jag lovar att du tar hand om mig lika mycket. Du lyssnar på mina problem, hänger med mig till kungs osv. Det är sådana små saker som gör att jag blir glad =)

Jag älskar dig med <3

2010-11-04 @ 14:04:12
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0