Dag 10 - Det här hade jag på mig idag



Jag ber om ursäkt att bilderna ligger ner..


Ja idag blev det en slappardag, tänkte inte göra nånting, vaknade halv två och jennie smsade klockan två och skrev att jag kunde komma över och hämta pengarna rasmus var skyldig mig så då hoppade jag i denna klädsel oh gick över till henne en snabbis,
Jag har på mig:
MoveIT (skolan) Tröja och Mjukisbyxor.
Under hade jag min starwars tröja och ett par shorts,




Sen åkte jag och pappa till maxi och då ville jag ha lite snyggare kläder så då tog jag på mig:
CrockerJeans från JC som legat i garderoben sen operationen i somras..
Grå tröja från HM
Blå/svart Sjal som jag köpte typ 2008 och inte haft på ett år eller nåt. tyckte inte den Rosa jag hade innan passade till.
Tomteluvan som är ett måste för mig på första advent :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0