Dag 2 - Min första kärlek



Det är konstigt ändå, faktumet "första kärlek"
Jag har hela mitt liv vart kär i olika människor, till, och med Roger pontare, ja jag vet att det bara är konstigt, men som yngre hade jag svårt att förstå skillnaden mellan kärlek och vänskap. så jag tar första kärleken från och med sexan då. jag kärade lätt ner mig i olika personer som jag träffade i skolan och på Hedegården, men den "första" var nog Jonas, Vi var bara tillsammans i en vecka men det berodde på att jag inte vågade träffa honom för att jag inte kände honom, men däremot blev vi väldigt bra kompisar efteråt, och nu är jag mer "kär" i våran vänskap, nästan som syskon, för jag kan dela med mig av allt jag tänker och känner till honom, visst att jag från och till tyckte om honom som mer än vän under tiden vi var kompisar, då tyckte jag det var hemskt men nu skulle jag inte vilja göra nånting för att ändra på det, jag vet att vi inte träffas så ofta, men när vi gör det så märker man att vänskapen fortfarande finns kvar och den är lika stark som från början..

Den "första" kärleken som jag har vågat leva ut var nog Dennis, först var vi tillsammans i nio månader då vi förlovade oss och var förlovade i ett år, ja ett år och nio månader, det är lång tid, och vi han göra mycket och har många minnen att dela på, men det tog slut, en liten annorlunda historia, antagligen så var vi inte så vuxna som vi trodde och gick ut på alldeles för djupt vatten. nu är det ju slut men jag har så mycket lärdom av vårt förhållande som jag kan ta med mig in i framtiden.

ja jag tror det var allt, om min första kärlek, Kramar från Becca



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0