Dag 4 - Det här åt jag idag.


Okej låt oss köra dag fyra. har inga bilder på vad jag ätit, men jag kan i alla fall dra igenom det med ord.

Frukosten bestod av en Äggmacka och en kopp kaffe med socker :)

närjag kom till skolan drack jag en kopp kaffe till, tyvärr fanns inget socker så jag hade lite oboy i istället, det var faktiskt rätt så gott (a)

Till lunch åt jag pasta med skinka och ostsås? på varlarestaurangen.

Lite senare hemma hos Erica fick jag några pepparkakor :)

sen gjorde jag äggröra och åt även pepparkaksdeg.

som ni kanske märker så när jag äter nånting specifikt som jag blivit fäst vid, så äter jag det ofta, som äggen, såg när Piper lagade det i förhäxad och blev jättesugen på det så det var bara till att göra det.. och pepparkaka har vart min stor kärlek sen jag var liten och till och med fick det i både födelsedagspresent och julklapp :)
byebye !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: John

Haha inspirerande blandning där med kaffe och o¨boy ;) värt att pröva ngn gång :)

2010-11-24 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0