Design

Eftersom jag totalt tröttnade på min bloggdesign redan när jag fixade den, så har jag bett syster min om hjälp, hon har börjat på den och det ser hittills bra ut :) 
Den jag hade innan vad bara tillfällig då den första (den svarta) så blev ju inte texten rosa hos alla utan den var med svart, och min andra så var det nånting annat som inte heller funkade, så nu har jag bestämt att ha en såndär färdig design tills syrran är helt klar :) 
Hon är så snäll som hjälper mig med det! :)

ps. den sista du skicka becca_logga_ocean3 var bäst tycker jag :)

pps, var detta tillräckligt kort? eller ska jag skriva ETT ord per inlägg? ;)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Du får kolla din mail, skickat en ny version.

2010-11-27 @ 20:30:37
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0