Farsdag!

Verkligen inte bästa bilden men så här fin ska jag vara på farsdag firandet idag :)



Jag hade det jättetrevligt igår. först middag hos mormor för att fira morfar på farsdag, sen åkte jag direkt till Jennie där vi såg alla Harrypotter filmerna, myysigt hade vi! jag somnade lite lätt till varje film, men under sista sov jag som en stock, dom försökte väcka mig men lyckades inte hahaha jag var verkligen helt slutkörd xD vid tolv städade vi och gick därifrån, nu har jag gjort iordning mig för att fira farfar på farsdag, sitter och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan piggna till lite, hoppas alla har det bra! kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0