Feels like I'm falling, And I, I'm lost in your eyes, You make me crazier!

Idag har vart en härlig dag,
Först försov jag mig men som tur var har jag en kompis (Jennie) som känner mig jättebra så hon ringde mig vid elva, jag gjorde snabbt iordning mig och tänkte precis gå då mamma kom hem så jag tiggde skjutts till lindälv så jag slapp ta moppen ;) där fick jag vänta typ en kvart men sen kom Jennie och Rasmus och så gick vi till mcdonalds, när vi hade ätit klart så skulle dom ha gymnastik, så jag gick med dom och satt med när Jennie bytte om men sen var jag tvungen att gå,( eller inte tvungen men jag vågade inte titta när dom hade gymmnastik ) så stället gick jag genom hela kungsmässan och bort till biblioteket där jag hittade tre böcker och fick fixat nytt kort, ni som har sett mitt gamla vet att det behövdes ;)
Eftersom jag var tvungen att vänta en timma på både syster och Jennie  så köpte jag en kladdkaka och en kopp kaffe och satt och läste där på biblioteks caféet, jag kände mig rätt så vuxen just då men samtidigt sååå liten.. när klockan närmade sig kvart över tre så gick jag till fontänen och väntade på de båda tjejerna, Annika hade inte ätit så hon ville äta mcdonalds och eftersom hon hade lyckats så bra på ett prov som hon fick tillbaka idag (hon fick 26 av 30, vilket blir ett vg och det är det högsta man kan få på gymnasiet) och jag var så stolt över henne att jag bjöd henne på mat och en mcflurry till alla tre, jaa så snäll kan jag vara :) sen började shoppandet, Annika köpte En jättesnygg kofta och ett par vantar, Jennie köpte ett nagellack, och jag köpte ett nagellack, ett baslack, lösnaglar, ett armband och ett par nya skor! 
sen ringde jag mamma och vi åkte hem. 
Annika hjälpte mig att sätta på lösnaglarna och jag älskar resultatet! får se bara hur länge dom håller ;)
På vägen då jag och pappa lämnade Annika i lindome skulle hon handla mat och pappa köpte Hannah Montana filmen till mig som jag velat ha länge men inte orkat köpa, e han inte fööör gullig!? :)
Nyss såg jag filmen och kunde verkligen iiiiinte alla låtarna utantill (a) (risk för ironi finns)
Nu är det dags för mig att sova för imorgon skall jag upp tidigt (alle fall tidigare än på hela förra och denna veckan) skall infinna mig hos tandläkaren halv elva i gbg och sen hos vanliga läkaren efter det plus blodprov,, liksom "the usual" för mig -.-'
Godnatt people!
Ps. här kommer bild på naglarna! :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0