Gunnel Lagnevall

Tyvärr så  har jag inga bilder på denna datan så det blir bara text
Gunnel du är min mormors brors fru, men även om det låter så långsökt så känns du mycket närmare än så.
du är alltid så snäll och förstående och när du sjunger den där visan (som jag inte minns namnet på) på riktig finlandssvenska å känns det riktigt mysigt och nästan som om man är uppe i norrland igen, så vackert som det är. 
det är synd att vi inte träffas oftare för du är en sån underbar person att det finns inte!
Kram !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Tack Rebecca.Det är bara underbara personer som kan säga så här underbara saker om någon...

Vi KAN ju börja ses oftare, men jag vet att det inte är så lätt då man inte bor på samma ort. Vi är ju inte så ofta och hälsar på hos mormor-min svägerska, heller, tyvärr

Kram och tack än en gång.

2010-11-05 @ 21:37:36
Postat av: Gunnel L

Tack Rebecca. Bara underbara människor, som du, kan säga underbara saker till någon annan människa.

Vi KAN börja ses oftare men jag vet att det inte är så lätt eftersom vi inte bor på samma ort. Det är ju inte så ofta som vi hälsar på hos mormor-min svägerska heller, tyvärr.

Kram och än en gång, tack.

2010-11-05 @ 21:42:59
Postat av: gunnel L

Blev problem så jag trodde inte att min kommentar kom in. Den senaste är den rätta.

2010-11-05 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0