I feel bad - Rascal flatts (igen)



Det känns som om nånting saknas, jag kan bara inte sätta fingret på vad det är.

har vart på riktigt bra humör hela dan men plötsligt slog deppigheten emot mig, jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det!! jag fattar inte ens var det kommer ifrån, typ känner bara för att gråta men jag har ingen anledning till att göra det,, nån som kan förklara för mig vad som händer, jag vill bara gräva ner mig under täcket och gömma mig till helgen, men hallå!? för det första är det ju bara absurt att jag helt plötsligt känner så! sen så kan jag inte lägga mig under täcket eftersom det ligger nerpackat i soffan, måste ju bädda först... 

det ska jag ng göra nu, så jag kan lägga mig och lipa över mitt patetiska liv,, ,, jag vet att det inte är patetiskt men när jag är på detta humöret så känns det så.. ha det så bra medans ni kan!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Vännen vad tynger dej? Kram

2010-11-24 @ 22:08:41
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: -

Hej Rebecca!

Du vet nog inte vem jag är, men vi gick på samma dagis när vi var små. Till saken som jag skriver för, jag är så oerhört imponerad av dig och du borde vara stolt över dig själv! Att du varit/är(?) Sjuk och fortfarande har en positiv inställning till livet! Du får mig att inse att man ska ta vara på livet och njuta så länge det varar. Du är stark! Att du har klarat detta betyder att du klarar vad som helst!! Tro mig! // dagiskompis

2010-11-24 @ 22:21:08
Postat av: Erica

Hej vännen <3



Minns du för ett tag sedan när jag försökte pressa ur dig om det var något, kände du samma då? Jag tycker nämligen att ditt humör varit lite upp och ner det senaste, eller du har känts lite borta. Inget negativt med det alltså! Bara varit lite orolig <3



Livet är lite som en berg-o-dalbana, kanske är det bara en fas du går igenom just nu, det finns kanske en mening med det? (typiskt mig att tro på sånt)

Det är alltid jobbigt när man inte kan sätta fingret på vad det är som tynger en, men kanske är det inget speciellt utan bara så att du känner dig nere för allt och inget.



Jag hoppas att jag kan titta förbi skolan några gånger nästa vecka, det kanske ger dig lite ny energi! Jag saknar ju dig!



Och som din dagis kompis sa: har du klarat detta betyder det att du klarar vad som helst. Klok precis som du!



Kram <3

2010-11-24 @ 23:12:42
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0