I skolan

Jag och Lisabell!


Jag gillar inte projektveckorna, jag gillar inte projekt veckorna, men jag låtsas som att göta det för att inte göra en viss lärare besviken..


Idag är det skola,, så segt gick upp extra tidigt för att gå hit men som tur var kunde moster Ann-Christine köra mig hit. efter skolan kanske jag skall hälsa på Erica! :) jag saknar henne verkligen! 
imorgon går vi från 3 till 9 för vi har öppet hus så folk kan se hur vi arbetar., lite läskigt ändå menmen ,,
nu ska jag lyssna på när Tomas pratar,, 
xoxo Becca !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Oj, hoppas din lärare inte läser din blog då... ;)



Va e dessa projektveckorna för ngnting?

2010-11-22 @ 13:17:14
Postat av: Olivia

viss lärare- tompaaaaa!! ni är galna i honom

2010-11-22 @ 23:01:14
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia

tompaaa!!! ni är helt galna i honom....

2010-11-22 @ 23:01:39
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0