Ibland (alldeles för ofta) ger jag upp


Ni är många som säger att ni ser upp till mig, tack jag förstår hur ni tänker. Men har ni tänkt efter på vad det är ni ser upp till egentligen? det är ju inte så att jag VILL vara STARK och kämpa mot cancern utan att ge upp. Jag har ju mer eller mindre blivit TVINGAD till det. Ni hade vart minst lika "starka" som jag om ni vart i mina skor.. Jag visar inte alltid alla de gånger jag känner att det inte är värt att kämpa.hade jag det hade ni sett mig som en som ger upp alldeles för ofta. Jag visar bara när jag är på topp- och bottenhumör.. inte alla de gånger mitt emellan. jag skulle uppskatta mängden av uppgivandet är en liten stund varje dag mer eller mindre.. ni skulle förstå bättre om ni vart i mina fotspår.... 

xoxo becca

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Jag tror du är stark, just för att du KAN vara glad och hitta glädjestunderna. För att du trots allt ibland kan vara glad och på topphumör.

2010-11-26 @ 15:21:35
Postat av: Linnéa

hejsan, fin blogg :)

jag tycker du har så rätt i det här inlägget och jag håller verkligen med! För två år sedan behandlades jag mot cancersjukdomen osteosarkom så jag kan säga att jag vet hur det känns att "vara stark" utan att egentligen välja det själv.

Kämpa på! :)

2010-12-28 @ 00:54:31
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0