I'm so happy, i'm so glad, that i got you, i'd like to thank you, and thank you means merci.

Jag tror jag är lycklig,,
eller kan man vara lycklig samtidigt som man kan vara rasande på någon?
ja det tror jag faktiskt, 
för mitt hjärta dunkar högt och fort, 
Jag har ett leende som är som fastklistrat för det försvinner inte,
ååh jag känner att vad som än händer så fixar det sig alltid,
varför känner jag inte alltid såhär? 
jag tror bestämt att jag är reda för att gå vidare i livet, 
jag tror jag kan lämna det förgångna bakom mig och sikta in på framtiden,
Det känns så bra! 
som om någonting har lättat från mitt hjärta,
IIIIiiiihh! så glad jag är! 
jag önskar att jag kunde känna såhär alltid, 
kanske jag kan det?
ni får gärna ge tips på hur man gör i så fall..
byebye people! 

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Älskade vännen du sprider en sådan energi omkring dej. KRAM

2010-11-01 @ 21:03:14
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Rebecca du behöver inget råd. Jag håller med Anki. Du sprider sådan energi och har man den energin som du har nu så räcker den så länge som du själv vill att den skall räcka. Och eftersom du är den tjejen du är så betyder det att denna glädje och energi KOMMER att finnas hos dig och vara det starkaste hos dig. Var SÄKER på det. KRAM

2010-11-02 @ 00:55:38
Postat av: Jennie Isabelle Poulsen

var med den som gjorde dej glad

2010-11-02 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0