ja vad har jag gjort egentligen?

Kanske dags att uppdatera vad jag gjort idag..
Ja vad har jag gjort? 
Vaknade vid två och var fortfarande trött efter att ha sovit i 14 timmar, antagligen beror det väl på spelnatten trotts att jag sov mest (a)
sen så har jag laddat ner openoffice till macdatan så jag kunde skriva engelska bokrapport, men av någon anledning så dampar hotmail på denna datan så när jag blev färdig fick jag kopiera/klistra in och skicka till fröken genom adelanet, 
sen så har jag bara lyssnat på musik och suttit vid datan, vilket jag fortfarande gör, skall fråga pappa om han vill se på nån film,, annars får jag titta ensam,, 
byebye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Skönt att du hittade något program att skriva i. Mac är låst skit

2010-11-02 @ 19:51:06
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Openoffice e bra, ja kör bara med det nuförtiden. Orka pirata office hela tiden när openoffice e bättre.

2010-11-02 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0