Jahopp det var ju perfekt!?

Jag gick upp i tid imorse för att gå till skolan och jag var glad över att äntligen få åka dit igen med en god natts sömn bakom mig.
Jag satt med under kutur- och idéhistorian men med tiden fick jag huvudvärk. Vid lunchen var den alldeles för jobbig och efter GICK jag hem.. ja, det var så hemskt att jag inte ens klarade av att vänta på att mamma skulle sluta utan jag promenerade hem. 
Det kanske inte var det smartaste i denna kylan för när jag kom hem så kändes det ännu värre..
Nu har jag vilat en stund och tagit värktabletter men inte fan hjälper det!
Hoppas att det hjälper med en till natts sömn sen, tänkte ta en tupplur men fastnade i förhäxad.

Hoppas ni mår bättre!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0