Jennie Isabelle Poulsen

Jennie min vän, jag vet inte vad jag skall skriva riktigt,
Du vet att jag älskar, älskar ÄLSKAR dig! och det menar jag verkligen, 
Visst vi har våra stunder då vi inte alltid är överens (a) 
men jag tror inte det är meningen att två personer skall tälta ensamma tillsammans i en vecka ;)
näh men oavsett hur förbannade vi kan bli på varandra så vet vi att vi ändå har varandra på något sätt. 
Jag vet att jag kanske inte har vart rättvis eller social mot dig sen vi började på två olika gymnasium men jag skall göra allt för att ändra på det, för det är ju ändå dig som jag vill umgås med dygnet runt, eller kanske inte på natten om du sover hos rasmus, då får du vara ensam med honom, jag lovar, eller gör jag? ;) men du förstår ändå. 
Kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0