Kan man ansöka om delad vårdnad för en chokladkalender?

Haha nej jag har inte sett nån dålig amerikansk tvserie.. 

Häromdan köpte pappa en varsin chokladkalender till mig och syster, men det visste inte mamma så hon köpte tre stycken, när jag berättade det sa hon att jag kunde ta den ena så kunde mamma och pappa ta de andra två, jag tyckte det var en fair deal men nu känner jag mig lite skamsen,, liksom annika då? borde inte hon också få en till, så nyss kom jag på Idén att vi kan kanske dela på den,, typ ena får alla jämna tal och den andra får dem ojämna.
Nu ska jag bara komma ihåg att fråga Annika om det om typ tolv timmar (tidigare vågar jag inte höra av mig)

hehe,, nu ska jag soooova.. tror jag.. man vet ju aldrig med mig ;) kram! 



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

haha sötnos =) jag bara ler när jag läser ditt inlägg. Vi kanske kan testa en delning och se hur det går? Jag vet ju att du är en liten kalender tjuv ;) typ äter upp kanterna runt figurerna... =)

2010-11-28 @ 12:14:31
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0