Musse pigg e död :o

jag tog en promenad mellan åtta och nio.. kallt men ändå skönt att skingra tankarna lite..
var typ tio centimeter från att trampa på en död mus, men som tur var så missade jag, tänkte först ta kort på den men sen kom jag på hur jävla äckligt det hade vart så jag skippade det...

Rascal Flatts låtar går på repeat på min spotify (a)
-Broken Road och Backwards är favoriterna !



Sitter och tänker på dig!**



vad är planerat nästa vecka?
Måndag: Läxor och sen när Jennie slutat skolan ska vi leka (L)
Tisdag: Hälsa på Jennie och Rasmus på Lindälv, sen kanske hälsa på Erica om hon vill det :)
Onsdag: Tandläkaren på östra sen även blodprov och prat med läkaren där
Torsdag: Skola
Fredag: Skola
Lördag: vet inte
Söndag: Fira farsdag med farfar på fars hatt i kungälv
(ni får gärna höra av er om ni vill hitta på något alla dagar utom måndag och söndag)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

R.I.P

2010-11-08 @ 15:21:30
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0