No matter how they tossed the dice, It had to be..

Rubriken, från låten happy together - the turtles beskriver min dag ganska bra! 
dom som var med på kultur och idéhistorian fattar det med tärningen..

Jag och Victor gick en sväng på stan och sen kollade vi lite på kungs och han bjöd mig på fika, det var LÄNGESEN någon betalade fika för mig som inte är släkt med mig (a)

sen när han åkte hem med tåget mötte jag kusin Robin, han hade precis kört halkan och det hade gått bra, jag följde honom hem och överraskade teskedsmoster, fick därmed träffa hennes date, han var trevlig och han gör moster lycklig vilket är det allra viktigaste!

när pappa sen skulle hämta mig blev han överraskad över att jag var där men han hämtade mig gärna, 
Nu skall jag ta sömnis och fortsätta skriva på historia arbetet som måste lämnas in senast på söndag kväll.
Nighty to you all! 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Tack min underbara tjej! Kram

2010-11-11 @ 22:43:04
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0