Serenity

Film blev det ! 
Vi såg Serenity, alltså jag och pappa gjorde det,
det är svårt att förklara men det handlar om en tjej som heter River Tam, hon verkar utifrån helt svarslös och kanske lite borta men det är för att hon är synsk och om hon sätter den sidan till, ett vapen.
dom skall ta reda på vad som hänt Serenity genom att plocka ihop alla pusselbitar och åka fram och till baka genom rymden och även skydda sig mot såväl Parlamentet och Reavers (ett sorts folk som dödar våldtar och äter andra människor utan hämningar) och det är en lång men fartfylld färd.
haha nu ska jag inte recensera mer idag, det räcker med boken (som hade lite mer detaljer så att säga) och detta om filmen, nu ska jag komma på något att göra det sista innan jag tänker sova , något förslag?

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0