Susanna Svensson

Tyvärr så  har jag inga bilder på denna datan så det blir bara text
Du är min äldsta kusin, 
Jag kanske inte har sagt det men jag har alltid sett upp till dig! 
jag har alltid velat vara lika uppfinningsrik och snabbtänkt som du när vi var små.
det känns som om du alltid har både kört men även tagit hand om oss yngre kusiner och särskilt mig (a)
jag är så glad att du har träffat Marcus som gör dig så lycklig, 
synd att jag inte kunde hänga med till ullared i måndags vi hade nog haft mycket att prata om skulle jag tro.. 
Kram på dig! 

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Kusin sanna

Va fint du skriver gumman. Vi får åka till ullared snart igen när du kan :) och som sagt du får komma å hälsa på oss när du vill! Puss o kram <3

2010-11-05 @ 05:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0