Svar på kommentar,

"Hej Rebecca!
Du vet nog inte vem jag är, men vi gick på samma dagis när vi var små. Till saken som jag skriver för, jag är så oerhört imponerad av dig och du borde vara stolt över dig själv! Att du varit/är(?) Sjuk och fortfarande har en positiv inställning till livet! Du får mig att inse att man ska ta vara på livet och njuta så länge det varar. Du är stark! Att du har klarat detta betyder att du klarar vad som helst!! Tro mig! // dagiskompis"

Hej "dagiskompis" Jag skulle gärna vilja veta ditt namn så jag kan se om jag kan minnas dig som person. var vi vänner? lekte vi tillsammans? och hur minns du mig? 
Jag kan ärligt säga att din kommentar tog mitt hjärta med storm och jag vill tacka dig för att du fick mig på bättre humör så tack "dagiskompis"! 


Kram! Becca

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: dagiskompis

Hej igen! Vad glad jag blir att du uppskattade min kommentar :)Vi gick på olika avdelningar på dagis har jag för mig, eller jag kommer inte riktigt ihåg, jag hade Madelene och Elisabet (hon som hade så långt svart hår)som dagisfröken, hade du med det?

Jag vill nog hålla mig anonym, om det är okej?

Kramar

2010-11-25 @ 10:51:28
Postat av: Rebeccamariaaronsson

hej Dagiskompis, jo vi gick på olika avdelningar då, men jag gick ofta över till eran för att jag tyckte det var roligt där och Elisabet ritade såå fina prinsessor kommer jag ihåg :) ,

men om du vill vara anonym här ute så kanske du kan skriva till min mail? du måste ju inte, jag förstår ju om du inte vill men annars så är mailen: [email protected]

jag vet att den är ganska löjlig men skaffade den när jag var ung och dum, Kram!

2010-11-25 @ 11:25:06
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: dagiskompis

Ja, jag kommer också ihåg att Elisabet målade så fina prinsessor!! Har jag helt fel om att din mormor jobbade på dagiset eller var det på hedeskolan?

kramkram

2010-11-25 @ 20:47:16
Postat av: Rebeccamariaaronsson

Jo hon jobbade där ett tag ,, men gick du på hedeskolan också? herregud och jag vet inte vem du är...hmm..

2010-11-25 @ 22:08:42
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: dagiskompis

Hehe, ja ett tag gick jag där, sen bytte jag till en annan skola... Nu avslöjar jag ju snart för mycket :P men jag vill helst vara anonym...

2010-11-25 @ 22:23:03
Postat av: Rebeccamariaaronsson

en sista fråga, var vi lika gammla?jag önskar så att du inte vore annonym utan kunde skicka ett mail eller skriva till mig på facebook,, Rebecca aronsson är ju inte så svårt att hitta mig ..

2010-11-26 @ 00:38:15
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: dagiskompis

ja vi var och är fortfarande lika gamla :P hmm, jag ska fundera på det! :) kramar

2010-11-26 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0