sammanfattning och förundran..

ja ska jag sammanfatta dagen i kort så mötte jag Victor på hedestation, vi gick till mig, typ tittade på tv och tog det lugnt, åt pizza och han åkte hem, självklart följde jag han tillbaka till stationen men tänkte ringa pappa så han kunde hämta mig där,, men nån gång under dagen hade mobilen dött så där stod jag på stationen och fick lite panik och gick sedan hem frusen och ont i benet från höften hela vägen ner till foten. 
imorgon skall vi som läser samhäll och ekonomi till gbg för analysering och dokumentering av olika livsstilar i de olika områdena, låter spännande, 

Jag har en efterlysning! fick en kommentar häromdan, en väldigt fin sådan, den berörde mig mycket, problemet är att den var anonym, och om den som skrev den skulle vilja säga vem det är skulle jag bli jätteglad men det är inget måste, ibland vill man ju vara lite anonym :)
kommentaren ligger på inlägget

Lite rim och ramsa om vad jag känner


Bilden är tagen i tisdags när jag gick hem från skolan,, stor skillnad på vädret från igår och idag! :O

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

jag glömde skriva namnet på min kommentar, vill absolut inte vara anonym, för jag står för vartenda ord jag säger till dig

varm kram....

2010-11-17 @ 23:53:06
Postat av: Marie

Oj,oj,oj. Ser att jag har missat flera inlägg här på din blogg. Får läsa ifatt i morgon.

Har läst och kommenterat din senaste dikt i alla fall.

2010-11-18 @ 00:22:57
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0