Förbannad? nej just det förhäxad var det ja..

Varför kan folk inte vara mer tacksamma? ALDRIG mer att jag hjälper de två som beter sig som idioter igen.. Från och med nu får dom klara sig själva...

Har haft en helvetisk dag och nu ligger jag hes, ont i benet och världens huvudvärk som suttit i hela dan...

får se om jag mår bättre morgon så jag kan gå till skolan,, inte så att jag direkt längtar dit med tanke på dagen idag men måste man så måste man...

nu ska jag se sista avsnittet av förhäxad på säsong tre och sedan sova så kanske jag blir lite bättre!? 

byebye people!!



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Olivia

vad har häääänt? :O erkänn de gäller jens? inte ens tomas kunde pigga upp dig? <3

2010-11-19 @ 00:02:05
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0