vinter

Nu när vintern och kylan är här kanske det är dags att skriva något fint om det,, ber om ursäkt bara om mina dåliga rim..
Vita flingor mot marken faller,
Hjärtat göms bakom kylans galler,
Varm choklad i magen värmer,
Tar emot med öppna händer,
Vintersagans ädla charm,
Bevarar kärlek i dess barm,
Jag mig nu till sömnen beger,
Så drömmen om lycka tilldelas mig och er.

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

ÄLSKAR din poesi...

Jag delar min lycka med dig.

varm kram från gunnel

2010-11-29 @ 01:26:50
Postat av: Elisabet Roslund

Så fint du skriver!

Jag beundrar dig och hoppas på att allt ska bli bra för dig en dag.

Skickar massor med Styrka och Kraft!!!!!

Kram/Elisabet

2010-11-29 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0