What hurts the most, was beeing so close, and having so much to say, and watching you walk away.

Ingen har sagt det till mig men tidigare idag när jag försökte ta en powernap så låg jag och tänkte..
jag kom då på att det kanske verkar som om jag är kallhjärtad, som om mitt och D's förhållande inte betydde någonting för mig och att jag är helt redo för att ge mig in i ett nytt förhållande utan att ens tänka efter.
men-
Jag vill inte att någon ska tro det. Jag saknar honom och det vi hade liksom ett år och nio månader försvinner inte så fort eller så jag kommer alltid komma ihåg det, men även smärtan av att han gjorde slut. jag väntade en månad på att han skulle ta tillbaka mig, en månad av hopp utan att det hände nåt.. 

Sen träffade jag V, och det fick mig att inse att det inte var värt att leva kvar i det förflutna utan istället försöka gå vidare, jag tror inte att det kommer bli lätt för mig, men kämpa, det kommer jag verkligen göra för jag tror det är meningen att jag skall gå vidare, och ja, jag tror på ödet!

Jag hoppas inte att ni ser mig som kallhjärtad utan som en tjej som blivit sårad och försöker resa sig upp igen, och jag hoppas att ni stöttar mig i min väg till att finna mig själv och att finna kärleken,, 

Kramar från Becca!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Inte är du kallhjärtad vännen. Du är varm o fin o värd all lycka! Men inte heller D är kall eller osårad.. Tyvärr va/är ni så väldigt unga för den kärleken som drabbade er. Jag hoppas att ni båda ser på er tid tillsammans med glädje. Kram lilla gumman! Vi saknar dig här det gör vi, men det kan inte hjälpas. Hoppas jag får finnas med på ett litet hörn i ditt liv. Sköt om dig o gör det DU måste för att vara lycklig!

2010-11-20 @ 11:26:46
Postat av: Gunnel L

Först några ord till Camilla; Egntligen sa du allt det jag hade tänkt säga...Du har en fin son och jag håller med dig Deras kärlek var för stor för så unga människor. Men minnet av denna kärlek kommer alltid att var stort och starkt, för dem, precis som kärleken var.



Till dig Rebecca; Det finns INGEN som känner dig personligt, elller de som bara känner dig genom din blogg, som tycker att du är kallhjärtad. HUR kan en kallhjärtad människa skriva så fint och ha ett sådant underbart känsloliv om hon är kallhjärtad? Finns INGEN så varmhjärtad tjej som jag känner som du.Vi är många många som stöttar dig i din väg att "finna dig själv och finna kärleken igen" GLÖM inte det. Njut av livet, njut av den nya kärleken du funnit i V. Och platsen i ditt hjärta där D finns skall du bevara ömt och varsamt.

Varm kram från gunnel

2010-11-20 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0