You're special to me!

När jag gick hem från skolan så gick jag förbimin gamla skola, jag upptäckte en sak.
dom påminde så mycket om hur eleverna var när jag gick där, samma roller , de populära, de som följde efter de populära, de som alltid går ensamma, de som är intresserade av sport, de som alltid har EN bästa vän som man delar allt med, de som tror att de är coola men som det pratas bakom ryggen om med mera. 
tänk ändå, de är helt andra personer men ändå de samma som mina kamrater.

sen började jag även fundera över hur andra ser mig.Dom jag mötte borde ha tyckt att jag var en konstig tjej som sjunger när hon går,
mina vänner och klasskamrater skulle jag tro att dom ser mig som den snälla tjejen som alltid är hjälpsam och generös.
Mina föräldrar ser mig som den lilla flickan som måste tas om hand,

vissa anser att jag är alla dessa saker eftersom andras åsikter om hur man är är det slutgiltiga. Och visst är jag väl lite av varje, men jag anser inte att jag är sådär försvarslös som föräldrarna verkar tro..
jag har inte kommit fram till någon slutpunkt än så jag får fundera vidare.. 

det var allt från mig för stunden i alla fall. kram!
I'm just me!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0