ajajaj, vad det bultar och det bankar,

Sitter i skolan med världens halsont, har så ont att jag inte kan prata och glömde halstabletterna hemma,
får antagligen köpa nya sen på rasten om jag orkar, jag kanske skulle få någon av Lisabell om hon har :)
AAJ det gör så ont :( fast inte lika ont som Erica antagligen har, hon har nog även fått åka till sin avdelning idag, där jag låg i sommras. saknar henne mycket!
Jag borde ha stannat hemma kanske och vilat mig men jag är för envis för det, jag skall i alla fall stanna hemma ikväll, direkt när jag kommer hem så skall jag se på film som måste lämnas in senast klockan sex ikväll.. aah,
nu får jag väl försöka koncentrera mig på skolarbetet kanske?

Jag ser MYCKET smart och seriös ut i mina glasögon ;)
byebye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Du borde varit hemma och kurerat din hals i stället..snyggt med glasögon. Kram

2010-10-26 @ 11:53:53
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0