All by my self..

Jag skall försöka sammanfatta vad som hände i helgen.

I fredags kom Dennis hit, vi tog en sen promenad där vi berättade vad vi kände, och så bestämde vi oss för att göra slut och så får vi se längre fram vad som händer, så han åkte hem redan på lördagen,

Då så hängde jag med moster anki till hilmersgården för att hjälpa till med att fixa till firandet av deras ettårsdag av stället, Sen så skulle Nicklas Hocker spela där, min moster skvallrade för honom om att jag sjöng, så då frågade han om jag ville köra en låt med honom och jag kunde ju inte säga nej till honom så det blev så att jag sjöng hit me baby one more time helt själv, eller ah han satt bredvid och kompade på gitarren och sjöng med men det var ju min röst som hördes i microfonen, jaja det blev en trevlig kväll och alla sjöng 'ja må hon leva' till mig förutom Nicklas som sjöng HAN haha , mamma och pappa åkte hem nån gång vid elva, men jag som stannade kvar med moster var hemma vid ungefär halv två.

När jag sedan vaknade på söndagen kom mamma och pappa in med frukost på sängen och presenter, jag fick äntligen min efterlängtade Rosa Ipod touch nano :):):) sen så kom syster hem och vi åkte alla till tiopepe mums :)
Sen när vi kom hem så klippte jag topparna på annikas hår, sen träffade jag Jennie en behövlig men kort stund.

sen gick jag hem och försökte sova, vaknade på måndagmorgonen och ville inte alls gå upp men det var jag tvungen till, skulle ju träffa Erica en liten stund innan skolan började, Jag fick present av henne, mitt favvoritchoklad och tre nagellack. 
utlänningarna hade kommit så vi hade lite övningar med dem, sen så blev vi indelade i grupper som skall skapa egna länder, sen slutade vi ganska så snabbt, jag kom hem, såg nån film sen somnade jag, och vaknade tolv, nu är klockan över två och jag måste somna om snart så jag inte är zombie imorgon,,  puss på er

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Oj vad gammal jag känner mej när jag blir kallad moster. Kram på dej!

2010-10-05 @ 15:56:56
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Sänder en "power-hug" från en solig prästgård. De som säger att "det bara är att gå vidare" talar inte helt sanning. Alla uppbrott är en sorg oavsett om man varit tillsammans kort eller länge...

2010-10-05 @ 17:42:58
URL: http://www.prellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0