Allting är underbart och livet leker (eller kanske inte allt ändå)..

Jag hade ett underbart och trevligt kalas idag. Min släkt är fin! jag blev även mycket överraskad och glad att Eva och Sofia dök upp :)
Jag fick många fina presenter och ligger nu i en nybäddad säng med nya lakan, påslakan och örngott!
imorgon skall jag åka förbi Erica en snabbis för att önska henne lycka till och så, jag kommer sakna henne mycket och kommer nog ha svårt att koncentrera mig i skolan tills jag vet hur hennes operation gått. hon betyder ycket för mig, hon är en underbar vän och jag önskar verkligen henne all lycka i världen.

Nu skall jag sova, sömnisarna har precis börjat verka och jag är lite snurrig. 
Nattipeople! <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0