Är påväg ner till hässleholm bara för att ...

20101006177 (MMS)

Är påväg ner till hässleholm bara för att bli dumpad, jag är väl dum i huvudet men jag vill inte bli dumpad på sms vafan, facetoface ska det va, känns bara så jävla dumt att åka ner bli dumpad och sen åka tillbaka och komma hem typ 9 eller 10 men jag ger inte upp på kärleken... Bilden är från koitijärvi i onsdags, jag kommer hem antagligen död för mitt hjärta kommer stanna när han säger orden. Hör av mig ikväll eller imorgon hur det gick bye.


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Jag tycker du är så rent ut sagt jävla stark! och när man ser denna bilden på dig så tänker man verkligen att du är en riktig kämpe! Vi fick inte pratat idag men ville inte tränga mig på i din bubbla, ibland vill man vara själv <3



Läste på din pappas blogg om (vill inte ens säga ordet) cancern. Jag vet inte hur jag ska reagera eller vad jag ska säga för jag känner mig bara tom. Tänker på dig hela tiden.



Vi får försöka hitta på något i helgen! Försöka ha kul, muntra upp tillvaron!



Du är bäst! massor med Kramar!

2010-10-12 @ 17:28:26
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Annie...

Jag fattar inte att han inte kunde fatta, det är inte många gånger jag tycker min bror är dom, men nu var han korkad, självisk och rent ut sagt elak. Ni var kärlek. For ever and always.

Älskar dig min stora syster!

// Lillsyrran

2011-07-30 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0