eftersom jag inte fattar ett skit av mac så får det bli en gammal bild...

jag HATAR mac! alltså seriöst, jag fattar verkligen ingenting och msn är skit, och jag förstår inte ett dugg hur man fixar en användarbild på msn heller, typ hjälp!? 
jag får väl vänja mig helt enkelt och om alla i skolan skaffar ichat så kan man ju ha videochat med varandra på det sättet vilket vore kul för lärarna kommer ju inte märka nånting ^^, jaja det var bara en tanke, och om ni kommer använda ichat så får ni gjärna lägga till mig som vän mitt användar id är: [email protected]
ja det var nog allt från mig nu ... tror jag.. haha det märker ni väl :)
byebye! 

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0