Erica Frankeståhl

Just nu tänker jag inte på mig själv, utan på min vän Erica som skall opereras den 25:e, hon skall räta ut sin rygg för hon har skulios så hennes ryggrad är som ett S jag tycker synd om henne, hon har nu även blivit förkyld, lagom till att hon äntligen skall opereras, det är så typiskt och jag vill bara att alla skall önska henne all lycka i världen! Hon har stöttat mig det senaste året och fått mig att vilja gå till skolan, utan henne hade jag seriöst slutat eller bytt för länge sedan, och jag vill tacka henne för att hon finns och tagit emot mig som vän! jag önskar att hennes operation går bra och att hon blir frisk, sen skall jag göra vad jag kan för henne för att hon skall få det bra :)

Kram på dig Erica! 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Jag hoppas att det blir bra för Erica med för jag vet vad hon betyder för dej...en jättefin kompis. Kram till er båda.

2010-10-17 @ 22:19:37
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Erica

ÅH du är bäst Becca!



Bäst bäst bäst!



Vad skulle jag göra utan dig, du är så himla fin!

Förlåt att jag inte svarat på ditt sms, min mobil är död och orkar inte lägga den på laddning (som om det är jobbigt)



Jag slänger iväg ett sms någon dag efter operationen när jag vet vart jag ligger osv så kanske du har lust att titta förbi. OCH DU? Har du lust att umgås typ på tisdag eller onsdag? Jag ska ha utvecklingssamtal klockan halv 4 på tisdag men annars är jag helt ledig. Jag behöver verkligen någon som kan hjälpa mig att skingra tankarna.



Miljoner kramar till dig fin!

2010-10-18 @ 00:48:44
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0