From Paris On T-day!

Idag vart det T-dagen eller ah Tomasdagen som vi kallar den, 
Först kulturhistorieprov som jag inte kunde göra så jag och några satt och läste på i samhällen istället om vi hade därefter och sen var det historia, på vägen hem tankade jag moppisen..
När jag sedan väl var hemma trodde jag att jag äntligen kunde få koppla av men när jag höll på med att byta om till gosekläder så fick jag ett sms av Christopher där et stod att han och syrran skulle vara här om fem minuter,, jag hade ju totalt glömt av att dom skulle komma hit för att han skulle låna min egna bärbara dator på svenska messan på lovet, så det var bara för mig att klä på mig igen och vara social ett tag till.
När jag innan dom kom hade tänkt se på sista filmen av dom jag hyrde så visade det sig att filmen inte låg i fodralet, och när jag och pappa var på macken för att säga till detta märkte hon i kassan att fodralet var brutet så någon har väl tatt skivan på macken och låtsas som ingenting, usch jag STÖR mig rejält när sånt händer.. 
På tal om filmen, From Paris With Love som den hette så kom jag och tänka på en sak som jag även tänkte på när jag såg The book of Eli igår att; när den"gode" är typ en "Badass" som bara vet hur man dödar typ, då när det är ett gäng som skall slåss mot "den gode" så är det alltid en som går fram och slåss åt gången, kanske nån gång två men seriöst, borde det inte vara lättare för dem att ta "den Gode" om alla börjar slå på honom samtidigt istället för att stå där och vänta tills kompiarna redan ligger halvt döda?? eller tycker inte ni det är konstigt?

För er som inte ser så står det:
Lisabell är bra på att laga mat.
Tobbe sover dygnet runt.
Rebecca är ständigt hög.
Jens sätter sig emot allting.
Erica är inte här men vi saknar henne.
I våran lilla samhällsgrupp är vi alla vänner.
Hej hopp i lingonskogen.
och längst upp till höger står det Tomas är världens bästa lärare jag lovar.
och den Glada tjejen på bilden är Lisabell

Now i'm out! <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: annika

ja, du är alltid hög =) Det finns vissa goda som slåss mot massor på en gång.

2010-10-28 @ 23:24:09
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Jonuförtiden när man ser en fightscen brukar ja roa mig med att inte kolla på striden i centrum utan föröska se vad de i periferin gör. Ofta står de och bara titta på...

2010-10-29 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0