Hemmakväll

Hemmakväll med päronen, dobidoo sen nån film som går på tv.
Börjar tröttna på att vara hemma varje fredag men pappa har i alla fall köpt mitt favoritchoklad vilket på sitt sätt är bra.

Orkar inte skriva nåt långt blogginlägg med mitt patetiska liv, 
Badade lite förut, vilket var skönt efter en lång dag med sjukhuset vid nio, sen skola till typ två? 
men först bråkade jag lite med pappa (kanske därför han köpte chokladet)..

kanske uppdaterar mer senare. kyss!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Hjärtat du kunde ha varit hos mej ikväll men då måste man se IDOL.....Kram

2010-10-22 @ 19:42:38
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annika

Men imorgon är du inte ensam, då är hela tjocka släkten och hälsar på =) Och du kommer få massor av paket! Kram syster <3

2010-10-22 @ 20:03:14
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Erica

När jag blir bra igen då jävlar ska inte våra helger vara så tråkiga! Då ska jag ta tag i mitt liv och våga mer och då kan du vara med mig :D



Ja det blir nog lite tajt om vi ska hinna träffas innan. Jag lovar att höra av mig så fort jag vaknar till och mår bättre. Förhoppningsvis kommer mamma lägga ut ett fint inlägg på bloggen om hur jag mår då jag antagligen själv kommer vara väldigt trött. Saknar dig, ha det superroligt imorgon och hoppas du får fina paket! <3

2010-10-23 @ 01:04:54
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Camilla

Men bjud hem lite kompisar o ha lite fest..? Kunde väl va kul? Kn ju va en bara tjejkväll eller nåt annat kul. Händer inget kul så får man fixa det sjäkv ;-). Kram o ha en härlig lördag!

2010-10-23 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0