hög skrivet

Oj det här kommer bli tufft för mig att skriva eftersom jag är rätt så hög p¨å sömnpiller och borde verkligen soVA om jag ska klara av middagen och discot med ailensen dom åker på lördag morgon så dcet bblir som en hejdåfest för dom, sen efter ska jag nog vara mer Erica och Lisabelle och haka på för att se vad dom har för bus för sig ;)

bilder om vad som hände i insdas  kommer ut nångpng när jag kan  stava sabrltandada tiggtrer rätt, så ni får vänta ett tag


idag drog papa upp mig i8 sängen vi åkte til sjukhuset och gjorde röntgen och sen när vi kom hem åt vi sen somnade jag, när jag vaknade sedan så hände det värsta! Dennis gjorde slut med mig helt. fy vad ledsen jag är så jag hoppas Erica är berädd på blöta svarta axlar jag skal upp om en timma och en halv, hör av mig då.

byebye :'(

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: camilla

Så mycket jag vill säga men borde ställa mig utanför.. när tilliten brister är det svårt att bara förlåta o glömma. Vad som än händer så tro på dig själlv Becca o att den kärlek du får är uppriktig. Jag hoppas ni kan lösa allt för där finns så mycket kärlek mellan er. Men ärlighet och tillit är nästan viktigare. Finns inte det så gror misstänksamheten. Kram o jag hoppas vu ses igen.

2010-10-08 @ 07:10:56
Postat av: Anki

Älskar dej hjärtat du vet var jag finns!! Kram

2010-10-08 @ 08:19:39
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annie

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men känner att jag behöver skriva något. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om dig. Du var och är som en syster för mig. Nej, jg har inte så mycket att säga. Men jag kommer alltid finnas, för både dig och dennis.Det finns två vertioner på allt. Även detta.

// Annie och Hjärtat

2010-10-08 @ 16:14:19
URL: http://annieochhjartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0