mhm..

SKITKUL! (eller inte...) att det jag fasar mest för varje gång jag är på östra skedde idag... clownerna kom.. alltså seriöst, JAG HATAR CLOWNER!! jag vet inte varför men jag gör det bara.
okej jag klarar väl av dem om jag skulle gå på cirkus eller nåt, men att dom skall komma närapå och "underhålla" just mig, näe det klarar jag inte av, jag åker ju till sjukhuset för att bli frisk inte för att några barnsliga utklädda vuxna skall tro att jag tycker dom är roliga, det är bara sorgligt...
Nästa gång slår jag dem..
när jag kom till skolan efter sjukhuset så blev det genast korsförhör av tomas och catrin ahaha näe men det känns nästan så när man är enda eleven i samhäll som var där haha, sen var det lunch och efter det spanskaprov som gick lite sådär... nu skall jag hem och vila och om Erica känner för det kanske jag åker förbi henne en stund senare,,

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Hörru du vännen jag gillar inte clowner heller....tur att dom inte pratade med oss....då vet man inte vad som hänt!!! Kramiz

2010-10-22 @ 19:44:02
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Själv tycker jag clowner är deprimerande. Man får ju ångest bara man tänker på clownen manne.

2010-10-22 @ 21:07:18
Postat av: Ellinor

Förlåt att jag vrider mig av skratt (patetiska vuxna...) ja vi är väl sådana... O du jag VILL ha bildbevis på när du smockar till dem. Go Girl!

2010-10-23 @ 10:05:05
URL: http://prellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0