Snabbsummrering :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, pappa lurade ut mig en stund när vi åkte och lämnade tillbaka hyrfilmerna och åkte en snabbrunda till maxi,
Såg på A cinderella story, och another cinderella story, den andra fick mig att bli jättesprallig och glad och jag dansade i hela huset och antagligen gjorde mamma överaskad men skönt var det :)
Sen såg jag en tredje film som jag glömt namnet på och orkar inte gå till tv:n och kolla.
Nu börjar sömntabletten och verka så jag borde säga godnatt, så GODNATT.. vi ses!


Gammal bild men jag gillar den!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

dansa Rebecca dansa dansa....dansa till ALLT...

danskramar fån mig....

2010-10-18 @ 00:35:03
Postat av: Anki

Den där filmen borde alla se! Kram hjärtat.

2010-10-18 @ 07:39:25
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: lovisa

Fin design!

2010-10-18 @ 08:30:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0