Tillbaka på ruta ett..

Jag har ingen lust att skriva så ni får läsa det som stod på pappas blogg 


"Ett tungt besked från läkaren idag. Rebecca har fått cancer i lungorna. Dom är ca: 1 cm stora (4 st). Hon har haft mycket behandlingar tidigare och det finns inte så mycket varianter av cellgifter för Ewing Sarkom och kroppen orkar nog inte mer av den befintliga sorten och det har ju inte botat henne tidigare. Dom vet inte hur dom ska göra med hennes cancer och vet med andra ord inte om dom kan bota henne. Hon ska nu få tabletter som skall hämna nybildande av blodkärl, vilket är viktigt för cancerns överlevnad och tillväxt. Om tre månader tar dom nya röntgenbilder för att se hur det reagerar. Det finns "material" på platsen vid förra cancern i bröstkorgen, men det har inte växt något, så det är troligen inte cancer där."

Jag vet inte ens om jag orkar försöka mer, allting blir bara skit, ALLTING!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sanna

Gumman jag förstår att allting känns skit,först det med dennis å nu det här. Men du får inte ge upp. Du är den starkaste människa jag någonsin har träffat. Jag önskar av hela mitt hjärta att allt skall bli bra. Det finns så många människor som finns här för dej å vi vill inte att du skall ge upp. Stor kram å massa energi jag älskar dej. <3 din kusse

2010-10-12 @ 18:57:36
URL: http://sanna8710.blogg,se
Postat av: Markus Sannas Kille

Mitt första blogg inlägg någonsin men känner att jag får skriva något:)När jag har mått som allra sämst har jag lutat mig mot människor som gör mig glad och som ger mig energi. Saker som får en och må bra och tänka på andra saker är också en nyckel till förbättring. -De är viktigt att tänka på speicellt när allt känns som skit. När man stärker hjärnan stärker man även kroppen. Hör av dig till mig eller Sanna om du vill hitta på något. När du vill, hur du vill var du vill. kramar //Markus Sannas Pojkvän

2010-10-12 @ 19:37:09
Postat av: Anki

Älskade vännen du får inte ge upp nu jag behöver dej och det vet du...du är min bästa 25 årings kompis...Älskar dej..jag finns för dej alltid o det gör vi alla som älskar dej, Sanna,Markus, Robin, Alison,Mormor, Morfar, Anna, Sofia,Eva och många fler. Kämpa på mitt underbara hjärta!! Kram

2010-10-12 @ 20:30:45
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: cissi

Gumman!

Ta ett djupt andetag och försök hitta saker som du blir glad av och fokusera på dessa.

Inte för att du ska glömma all skit men att glädjen e större och kommer att ta övertaget,

Vi finns alla här för att stötta dig och din familj när som ni behöver

Tusen kramar till dig från

Familjen Brattkull

Särskilt Kajsa hälsar, hon tycker du är "coool"

2010-10-12 @ 21:07:39
Postat av: Gunnel L

jag vill säga samma sak som alla har sagt till dig Låt inte det mörka ta överhand. Fånga glädjen i allt. Hur svårt det än kan kännas just nu. MEN låt gråten OCKSÅ få sin plats och tid. Men varenda gång din gråt är färdigråten så ta fram skrattet igen för DEN måste du ha kvar....glöm inte detta Rebecca. Låt skrattet och gråtet få samsas ihop.

Kärlek, kraft och mycket värme

från mig och Sune

2010-10-12 @ 21:28:48
Postat av: Anonym

Vet inte vad jag ska säga men tänker på dig becca! Blev jätteledsen när jag läste detta!:( förstår att allt känns jobbigt men försök fortsätt kämpa! Du har så många omkring dig som

älskar dig och tänker på dig!! <3

2010-10-12 @ 22:05:11
Postat av: Yasmine

Snälla Rebecca kämpa! Blev jätte ledsen när jag läste detta inlägg :( Du är så sjukt stark som har gått igenom allt detta och du kan inte ge upp nu. Finns här om du vill prata <3 Kramar!

2010-10-12 @ 22:58:54
Postat av: Marie

Förstår om du tappar modet och vill skrika ut din smärta och ångest.Det är okej. Gör det bara. Snart ser du ljusglimtarna i mörkret igen. Det är jag säker på. Och har du svårt att hitta dem själv är vi många som är beredda att hjälpa dig att finna dem. Jag vet att det kan vara svårt, men låt ditt motto bli :

EN DAG I SÄNDER LEVER JAG HÄR OCH NU I VARJE STUND

De gånger jag har klarat att följa detta har mina svåra stunder förvandlats till njutbar magi. Låt dig förtrollas du med, precis så som du förtrollat oss.

Många varma kramar



2010-10-12 @ 23:44:51
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ledsen! Finns inga ord jag kan säga som de andra inte redan sagt. Du finns i mina tankar o i mina böner. Kram. O vad som än hänt så finns vi här!

2010-10-13 @ 11:43:45
Postat av: prÄllan

Kramiz! Det är det enda jag kan säga o att jag tänker på dig. Jag blir så arg för det orättvisa i att du är sjuk... Ja, jag tycker att det är orättvist... Men du... Tappa inte sugen trots uppförsbacken (lättare sagt än gjort)... kämpa så mkt du förmår. Krama om hela familjen oxå. O även om jag är på avstånd så finns jag här om du tror att jag kan göra ngt eller vara till hjälp. Love! /E

2010-10-14 @ 14:12:17
URL: http://www.prellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0