Time To Smile!

Nu sitter jag i skolan och undrar om jag verkligen orkar den med tanke på, ja allt. 
vet inte helt säkert om infektionen från förra veckan har lagt sig och jag är väl inte så värst motiverad tack vare gårdagens besked, menmen.
Jag ska väl inte sitta hemma och gråta, andra har det värre, och jag har ju bestämt mig för att se allting från den ljusa sidan, att detta gör mig starkare och att om det inte skulle gå bra så har jag berört andra människor och hjälpt dom till det bättre, att vad som än händer så har väl jag gjort min del till att världen går mot den ljusa sidan.

Ikväll kommer Dennis! han är ledig imorgon så han kan komma redan idag :):):)
på lördag Skall vi på bio med syster och hennes pojkvän, då blir det typ dubbeldate (Y)


Nu börjar LärarMicke prata om Medeltiden så jag får ta och börja lyssna. Bye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0