All your worries, leave them somewhere else, find a dream you can follow!

Hej idag har jag haft en riktigt givande skoldag och det var riktigt mysigt sista lektionen när vi, jag Erica och läraren Tomas tog en promenad och satt ute och diskuterade tror vi fick ut väldigt mycket i den diskussionen, det var även en mycket bra genomgång/diskussion på lektionen innan när även Jens var med :) efter skolan åkte jag och syster till Kungs, jag köpte ett par svarta jeans, två tröjor och en bok :)
Nu när det var första gången jag gått så långt på kryckor, först promenaden sen kungs, sen operationen så har jag jätteont i fötterna! galet ont! jaja
haha jag tänkte ni kunde få se lite av de "fina" bilderna på mitt ben som sköterskorna på strålningen ritat för att dom skall se att jag ligger likadant varje gång hehe,, ser ut som om jag blivit bortförd av Aliens xD


Nu skall jag typ sova/halvtitta på tv.. trött som bara den!   nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Det är du som är E.T!!!!!!!!!!!

2010-09-02 @ 21:09:36
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag tycker att E.T är söt!! Kram

2010-09-02 @ 21:46:43
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Erica

Bästa dagen i skolan hittills! du är sjukt grym! Vi har ändå lika åsikter, jag gillar det!



Längtar till nästa torsdag! Kram

2010-09-02 @ 22:23:36
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0