Dennis !

Jag älskar dig och det vet du!
Jag älskar ditt leende på morgonen när du just har vaknat,
Jag älskar att titta in i dina ögon ser jag att du älskar mig tillbaka,
alla dina ansiktsuttryck visa det!
:)
när du är nära, vill jag omfamnas av dig och sedan kyssa Varje millimeter av din hud ....
Du är
hela min värld och du gör att jag orkar kämpa, för det är vår framtid som jag tänker på de dagar då jag känner att jag känner att allt är skit och jag bara vill dö,
du har kommit till mig som en ängel, helt oväntat,
men vi
har kommit ganska långt.
Den 3 oktober (min födelsedag) har vi varit förlovade i ett år!



Jag vet att jag uppfört mig illa på grund av min svartsjuka, naturligtvis kan du ha en massa tjejvänner så länge du lovar att om något händer som är det minsta över vängränsen, då vill
jag att du ärligt berättar allt om vad som hände och med vem och hur länge det pågick, precis som allt annat, så har vi inga hemligheter för varandra och jag hoppas att vi inte skapar några nya ...

Jag lovar att aldrig mer bli svartsjuk eller misstänksam så länge du är helt ärlig mot mig, och om du ska umgås med någon av dem efter skoltid så du kan väl skriva det i ett sms innan eller, så jag kan känna lugnare än om jag typ råkar läsa det på Facebook eller liknande innan du sagt något, för då jag kommer att bli riktigt ledsen.


Love You Forever And Ever! <3



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

lilla vän, förstår väldigt väl svartsjuka. Men då jag träffar Dennis varje dag är jag säker på att du inte har något att oroa dig för. Ärlighet varar längst det är sant, men det gör åxå tillit och att våga lita och tro på er kärlek! Stor kram på dej!!

2010-09-22 @ 12:58:32
Postat av: Gunnel L

Rebecca lilla, det är inte lätt att kämpa även mot detta...men att våga erkänna att man är svartsjuk är också en styrka. Många säger att det är fel att känna svartsjuka och jag tycker VÄLDIGT illa om just det ORDET, för jag anser att man INTE är sjuk man är bara rädd att förlora någon man älskar, borde heta RÄDDFÖRLORA, istället...och jag håller med Camilla, hur svårt det än kan kännas så VÅGA lita på er kärlek. Känn trygghet i er kärlek. Men OM du tvivlar på Dennis känslor ibland så skall du inte tycka att du är helknasig utan tvivel kan också ge styrka, med tiden, hur dumt det än kan låta. Glöm ALDRIG bort at DU själv är unik, så unik så Dennis VALDE och VILL fortsätta VÄLJA dig framför andra. Måste nästan bli ett mantra som du säger till dig själv JAG ÄR UNIK...JAG ÄR UNIK...och med denna mantrat växer du dyrbara cm över marken för varje gång..och den kloka tjej du är så FÖRSTÅR du PRECIS vad jag menar, eller hur?

varm kram

2010-09-22 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0