26 april 2011

hej, idag har mitt crp, alltså infektiontionsvärde sjungt till 120. tummen upp för  det :) 
För övrigt har syrran var hät jag vann över henne på fia med knuff och på nåt ordspel där man skall slå tärningar och sedan hitta på ord av dom bokstäverna som ligger med sidan upp, egentligen skall man använda ett litet timmglas så man bara har en minut på sig men vi körde utan det för vi orkade inte bli uppstressade, jaja jag vann på det med, det var det viktigaste ;)

resten av dan har jag typ sovit, pumpen tillsammans med mina vanliga morfintabletter blev liksom för mycket, så dom har sänkt pumpen ytterligare så nu känns det något bättre egenligen så skulle dom kunna stänga av den helt tror jag men jag är för rädd för att det skall göra för ont under natten så jag inte kan sova.. vi får väl hålla tummaena idag igen fast att dom ska ta bort pumpen imorgon och att jag skall få komma hem imorgon, det vore det bästa :):)

just nu ligger mina tankar på något annat och jag säger inte vad, men det får mig att bli lite mer deppig än vanligt..

hoppas ni haft en bra första dag i skolan och på jobben för jag antar att ni börjat idag.. Kram mina vänner och läsare

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

De va bra första dag, men som vanligt var man lite seg i skallen, ja tog på mig fel sorts skor idag dessutom.



Hoppas du kommer till ngn slutsats nör de gäller den deppiga grejen då.

2011-04-26 @ 21:18:44
Postat av: Stefan L

De va bra första dag, men som vanligt var man lite seg i skallen, ja tog på mig fel sorts skor idag dessutom.



Hoppas du kommer till ngn slutsats nör de gäller den deppiga grejen då.

2011-04-26 @ 21:21:05
Postat av: Anki

Skickar dej några kramar...finns för dej!

2011-04-26 @ 22:29:59
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Benny

Hoppas att mamma inte snarkar för högt i natt, så att du får sova ordentligt. Hoppas på att du kan lämna sjukhuset i morgon. Ring om ni får besked, så att ni slipper att vänta på mig.

/Kram

2011-04-26 @ 22:38:22
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

i morgon får du komma hem igen...var säker på det !

Varm kram

2011-04-26 @ 23:21:08
Postat av: Jennie <3

jag finns här för dig om du vill parata om något, det är bara att ringa eller sms:a <3

2011-04-27 @ 08:59:44
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för dig och hoppas att du får komma hem. Kul att du klådde syrran i spelen.Kram

2011-04-27 @ 10:18:09
Postat av: en mamma

Jag har svarat dig privat på mailen. Kram min kära vän!

2011-04-27 @ 19:38:59
Postat av: Sofia

Hoppas du får komma hem. Massor med kramar.

2011-04-28 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0