CowGirl!

Haha jag klädde ut mig till cowboy förut för att jag var uttråkad, tyvärr ledde det till att jag började blöda näsblod, men det gick som tur var snabbt över.


sen så har jag tagit ner mammas resväska från vinden ja jag har resfeber, det är 15 dagar kvar och jag längtsr som sjutton!!

vaknade sent idag eftersom jag tog en lugnande tablett av när jag hade så svårt att somna igår, och den gör så man blir lite groggy ett tag på förmiddagen, sen hjälpte jag mamma ch lagade mat, makaroner och köttfärssås, och efter det har jag mestadels suttit i mitt rum och kollat NCIS och gjort lite i min scrapbook plus målat en bild i min målarbok som jag köpte en varsin till mig och Annika.

Nu ska jag nog se ett eller två avsnitt till av NCIS innan jag skall sova, Ha det bra! 

°~^~°Frågor eller råd°~^~°

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Vilken cool cowboy....vi kanske ses snart! Kram

2011-04-20 @ 23:38:19
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas att ni får det jätteroligt i England.

Kram och Glad Påsk

2011-04-21 @ 09:29:57
Postat av: Sofia

Vad fin du är som cowboy. Ha det så kul i England när du åker dit och glad påsk. Kramar.

2011-04-21 @ 12:33:23
Postat av: Elisabet Roslund

Jag tycker att du ser så häftig ut i din cowboydräkt. Den klär dig!

Önskar dig nu en riktigt skön påsk!

Äggiga hälsningar /Elisabet

2011-04-21 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0