DEpp..

Kan inte uttrycka hur jävla nere jag känner mig,
önskar jag inte fanns, vill inte egentligen att ni ska veta 
men nu är jag nere i en så stor svacka att jag snart spricker!   
har gråtit konstant sen typ sju, halvt döljt det för att ingen skall se halft storbölat i mitt rum med film på med höög volym från biosystemet att det helst inte hörts ut.. nu kommer alla veta ändå, så dagens kämpande har vart förgäves, mrn jag kan ju huppas att mamma inte läser när hon kommer hem från jobbet vid 10/11, och hålla tummarna att pappa inte kollar på jobbet och sen kanske hålla dom borta från att läsa bloggar, och själv inte svara i telefon när folk ringer? så jag slipper alla tröst ord Det blir bättre, det går över, det finns andra därute och så vidare. Men när det hållt i i ett halvår och jag har begränsad tid på mig att leva om det inte sker under, hur fan ska jag då VILJA Leva vidare, när allt går emot mih, och allt påmminner om D, ja? vad trodde ni annars det handlade om? i min dröm så sket vi i vad som hänt och bara "fortsatte", som om inget hade hänt. kanske jag drömde det för det är min största önskan, större än att bli frisk igen, för jag har ju fattat att skulle jag bli helt frisk så är jag ändå utan min (vadjag tror är) själsfrände.. 

ni kan väl förstå att jag inte orkar detta mer,  att leve ett liv där jag "är glad" fast igentligen kan bryta upp bara jag ser ett ö-tåg eller en katt i gräset, eller hans namn eller liknande hörs, till och med en fotboll eller en kille med himmelsblå ögon så brister jag,

Jag vill bara låsa in mig utan nåt, inte ens tv eller en bok det kan ju finnas nåt som påminner, och när jag kollar hans brev till mig, då ligger jag på golvet och försöker flämta efter andan för jag tappat den under tiden jag började gråta. 

Vi planerade allt, bröllop på tåget, barnen en kille som du kunde lära spela fotboll  om skulle heta zlatan, 
nu är det bortspolat? du tänder säkert på att se mig gråta, 
förlåt det var elakt men jag har inte ens fått veta varför, det är personligt säger du men vi var ju två som sletts isär, eller det var i alla fall vad mitt hjärta gjorde..

fan vilket depp inlägg, ni kan lixom ignonera det om ni vill, gör det hällst, men jag bara måste få det ur mig på riktigt, hade nog egentligen gått ut och lyssnat på depplåtar i regnet istället, och hitta nåt öde ställe där jag får lov att skrika utan att folk störs, jag vill unna gråta högt så att det syns utan att någon ser, snälla låt det vara riktigt dåligt blåsigt och åska och Regnskyar i massor så jag är ensam ute, jag hatar mig själv och mitt liv och hänger kvar på grund av familj och vännerna, men jag vi ha nåt mer nåt som verkligen betyder, jg behöver kärlek, romans och passion, från en själsfrände, från D... 

otherwize kill me hard, how you do it does'nt matter just do it!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Släpp ut de, spela roll om hela världen hör dig, du får gråta. Jag tycker inte heller om att låta mamma eller pappa höra/se mig gråta, men ibland känns det riktigt bra ändå när man väl fått gråta en stund vid dem.



Men håller tummarna för att regn och åska så du kan få gråta och skrika där det känns bäst för dig. Själv satte jag mig längst ner i trädgården en gång mitt i natten och grät, fungerade ganska bra men tror även man behöver en axel att luta mot oxå.



Kram på dig!

2011-04-04 @ 01:29:12
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Erica

Släpp ut de, spela roll om hela världen hör dig, du får gråta. Jag tycker inte heller om att låta mamma eller pappa höra/se mig gråta, men ibland känns det riktigt bra ändå när man väl fått gråta en stund vid dem.



Men håller tummarna för att regn och åska så du kan få gråta och skrika där det känns bäst för dig. Själv satte jag mig längst ner i trädgården en gång mitt i natten och grät, fungerade ganska bra men tror även man behöver en axel att luta mot oxå.



Kram på dig!

2011-04-04 @ 01:49:47
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Anki

Jag skall inte komma med de tröstande orden jag lovar men du vet att jag förstår dej ändå. Jag har inte varit med om samma saker som dej men har ändå varit med om en del svårigheter så jag förstår dina känslor..du vet vad jag menar. Och Rebecca jag och mina barn älskar dej verkligen. Kram

2011-04-04 @ 07:04:08
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag skall inte komma med de tröstande orden jag lovar men du vet att jag förstår dej ändå. Jag har inte varit med om samma saker som dej men har ändå varit med om en del svårigheter så jag förstår dina känslor..du vet vad jag menar. Och Rebecca jag och mina barn älskar dej verkligen. Kram

2011-04-04 @ 07:04:17
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag känner inte dig. Men jag kan verkligen förstå dig... Hold on.

Du är stark!

Pussar

2011-04-04 @ 07:17:54
Postat av: Elisabet Roslund

Kan bara säga, du är en sådan varm människa som jag tänker på ofta. Att gråta ut riktigt kan vara väldigt skönt, det behövs ibland.

Kram till dig från mig/Elisabet

2011-04-04 @ 10:13:19
Postat av: Anna

Du ska veta att jag har mina stunder där jag är ledsen och mår dåligt. Både jag och Sofia älskar dig och vi finns här för dig. Kramar i massor.

2011-04-04 @ 10:26:28
Postat av: Sofia

Ja, jag har inte heller alltid varit så uppåt . Jag tycker så mycket om dig, Becca , och finns här för dig när du än vill . Tusen och åter tusen kramar.

2011-04-04 @ 11:48:46
Postat av: Stefan L

Sorg är på detta viset. När man är lessen eller har sorg för ngt, går det i vågor. Helt plötsligt är man jättelessen, sedan blir man lite gladare. Sedan kommer en ny sorgvåg. Med tiden så minskar vågorna av sorg i styrka och hur ofta man får dom, sorgen blir mer hanterbar.



En stund kan de kännas bra, sen får man en insikt å så mår man jättedåligt igen.



Den där Dennis verkar vara ganska dum som gjorde slut med en så fin och bra tjej som dig. Du är vacker och jag tycker du har en mkt bra personlighet. Alla som får vara med dig kan skatta sig lyckliga för all tid dom får med dig, just för att du är en sån bra person.



Sedan finns det många saker som jag tänker om de här att du är lessen å så men de får tas senare för ja e på jobbet nu å hinner inte skriva mer.

2011-04-04 @ 13:06:08
Postat av: Gunnel L

ALLT gör ont. Kärlek gör ont. Glädje kan göra ont, för man vet att i glädjen finns alltid en uns av sorg...glädjen och sorgen ligger så nära varandra så dessa tillstånd nästan nuddar vid varandra. Möt din sorg, låt den komma ut. Jag tycker verkligen att du skall kunna skrika ut din sorg vilken tidpunkt på dygnet den än kommer, om det så är mitt i natten mitt i en måltid, eller t.o.m mitt i ett roligt TV program. Håll aldrig igen din gråt. Förstår att närhet och passion är starka längtan inom dig just nu, varenda människa har det behovet, dina känns kanske extra starka nu och jag förstår dig SÅ väl. Jag önskar av hela mitt hjärta att du hade din D invid dig...men kanske vetskapen om att du har fått uppleva denna underbara kärlek, ändå är en slags tröst för dig, för tänk om det varit så att du INTE ännu fått uppleva kärlek med någon, då hade det funnits en längtan inom dig att få upplevelse, just detta. Men du HAR upplevt det och har underbara minnen från den tiden. Känn glädje över det och när allt känns svårt, plocka fram alla GODA minnen. Hur konstigt det än kan låta så kan man må gott av GODA kärleksfulla minnen.

Varma kärleksfulla tankar och kramar till dig, du underbara Rebecca.

2011-04-04 @ 16:14:35
Postat av: Camilla

Becca Känner med dig i din sorg. Tyvärr kan jag inte göra något nu. Livet tar itne alltid de vändningar man hoppas och just nu för vi en egen kamp. En livsviktig sådan.



Stefan, näe Dennis är inte alls dum! Men som hans mamma vet jag lite mer och förstår honom åxå. Jag kan förstå att man kan tycka så, men då känner man inte Dennis eller hans sinnelag eller ens vet vad som hänt eller hände... eller händer... att kalla honom dum är lite förhastat o det säger jag inte bara för att jag är mamma.



2011-04-04 @ 18:47:27
Postat av: Gunnel L

Jag vill bara säga något till både Camillas och Dennis försvar. Vi får inte anklaga någon...kom ihåg en sak...KÄNSLOR kan INGEN rå på. Ingen av oss vet vad Dennis går igenom. Han har en egen sorg, och DEN sorgen är hans egen och skall så vara. Vi får INTE glömma bort att Dennis har bidragit till att Rebecca har upplevt en ljuvlig underbar kärlek.

Vill skicka en varm kram till Dennis som jag aldrig träffat men har förstått att han var/är en mycket fin kille. Annars hade Rebecca heller aldrig blivit så kär i Dennis som hon blev.

2011-04-05 @ 00:21:42
Postat av: Marie

Tur att så många innan mig sagt det jag skulle vilja säga, men har svårt att finna orden för.

Säger därför som flera andra och med fokus främst på Gunnel och Camilla:

*Släpp ut din sorg och dina tårar. Det gör dig bara gott. Det finns därför ingen anledning att hålla igen känslorna som fyller dig oavsett var du befinner dig heller hur de kommer till uttryck.

*Se det goda i att ha fått upplevt äkta kärlek. Det är ingen självklarhet och som jag ser det dessutom unikt i så unga år.

*Att inte kunna se en bruten kärleksrelation ur bådas ögon är att ha en snäv människosyn.Jag tänker inte spekulera i Dennis motiv för han , liksom alla människor,har sina skäl till de val de gör och det gör varken honom eller någon annan i en denna situation eller i en annan situation till en sämre människa.

All kärlek, värme och omtanke till dig Rebecca.

Kram Marie

2011-04-05 @ 12:32:36
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0