Lång dag, men kul!

Hej !
Det gick väl ganska okej på sjukhuset med blodprov och läkarpratet, tyvärr har mitt infektionsvärde gått upp från typ 50 til 150 (kommer inte ihåg exakta värdena) så det var mindre posetivt, så på torsdag skall jag ta blodprov igen fast här i kungsbacka och kolla om det har sjunkt tills dess. 

Jag skrev ju imorse att jag skulle boka resa när jag var på sjukhuset och det har jag också, 
Jag och Jennie skall till England och shoppa i början av maj visst är det super!?!? anleningen till att vi behövde sjukhuset hjälp med att boka är för att resan blir "sponsrad" av cancerfond, Det säger vi tummen upp till! dom btalar flyg tåg och hotell (inklusive frukost på hotellet) vi skall till samma hotell som jag, Dennis och pappa var på förra gången. skillnaden denna gången är att jag och jennie åker ensamma och vi skall stanna torsdag till måndag vilket är längre än förra gången. Jag är sjukt taggad alltså!!

I alla fall..
Sen så var jag på kungs med jennie och shoppa lite, hade inte jag betalat för bådas donken så hade hon handlat för mer än mig, vilket är ovanligt! jag skulle egentligen bara köpa en viss grej, men när vi var inne på HM bara flög det en eyliner, en bh, fyra linnen och ett par leggins fram till kassan där jag plötsligt stod. jag undrar hur det hände lixom helt bara sådär så stod jag med kortet i läsaren och slog pinkoden nån som kan förklara varför!? 

Efter att vi lämnat jennie SOM KÖPTE ROSOR TILL MIG! (underbara Bästavän!) så kom jag och pappa på att vi inte hämtat ut tabletterna som jag bett läkaren om recept för så vi åkte tillbaka till kungs (efter att jag snittat om och ställt rosorna i en vas) sen tog vi en sväng till elgiganten men innan jag han kolla klart så var vi tvugna att dra för att hämta syrran i Lindome, hon skulle köpa en påsväska på rusta så vi åkte dit och därefter hem, (Hon sover hemma inatt) 

Efter det tog jag det bara lugnt vid tv och data, bara koppla av, 
Nu hade jag tänkt sova, nattinatti på er !

PS: Alla frågor som inte rör just denna bloggen som typ utseendet eller om ni undrar något aktuellt om cancern så vidarebefodrar jag dem till underbloggen som ni hittar -->HÄR<--

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Jadu, de va ett riktigt mysterium?! ;)

2011-04-06 @ 07:52:12
Postat av: ANNA

vad kul att höra att du ska åka till England med Jennie Jag hoppas verkligen att ni får det roligt. Massor av kramar.

2011-04-06 @ 10:16:23
Postat av: Sofia

Hoppas du får det riktigt roligt i England när ni åkter dit . Massor med kramar till dig.

2011-04-06 @ 12:08:28
Postat av: camilla

Najs med london! Hoppas ni slipper askmoln ;-)

2011-04-06 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0