Mys i hammocken

Sitter i hammocken och försöker få så mycket skugga som möjligt,  
som vissa vet så gillar jag solen men så fort det blir för varmt får jag panik. 
det beror nog mest på att jag hatar att svettas, seriöst minsta lilla och jag börjar hyperventilera typ, jag har alltid hatat att svettats och där någonstanns ligger anledningen till att jag aldrig gillat att sporta, 



jag har vart på kungs med pappa förut, fick äntligen hittat en vårjacka, det är en vit vindjacka typ, 


Ojdå nu kom mamma hem så nu skall jag hänga med henne till maxi, hon skall köpa mat och jag behöver papper från apoteket där det står vilka mediciner jag tar så att  dom inte stoppar oss i tullen i england för narkotikasmuggling. och kanske kan jag hitta en bok att läsa då jag läst ut den gamla och jag gillar att ligga i hammocken och läsa när det blir lite senare och svalare på kvällen :) 

Ha det så bra kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Åh så härligt det låter. VILKEN underbar fin bild på dig. Du ÄR så otroligt söt..OCH dessutom så känner jag igen dina vackra ögon igen.

Varm kram

2011-04-28 @ 16:30:47
Postat av: Anki

Välkommen hem igen hjärtat och stor Kram...nu är båda min tjejer hemma ifrån sjukhusen.

2011-04-28 @ 19:24:29
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: En följare.

De betyder alltså att du tycker att solen avnjuts bäst på avstånd?



Förresten finns de väl inget som hindrar att du väl säljer lite tabletter när du är där ändå...

2011-04-28 @ 19:26:42
Postat av: Sofia

Skönt att du är hemma igen som sagt. Massor av kramar.

2011-04-29 @ 12:10:57
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-04-29 @ 12:37:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0